Thursday 20 September 2012

Tentang diri

Hai,

Seperti yang aku dah janji. Aku nak cerita serba sedikit pasal diri aku. 

Aku tau takde orang nak tau pun tapi aku anggap blog ni macam dairi aku. Yup dairi..dulu masa zaman sekolah aku suka menulis everything tentang kehidupan aku. Biasala remaja kan, zaman mencuba segala yang baru.

Now, zaman tu dah pun berlalu. Takde pun dairi untuk aku tulis walaupun dalam kepala ni rase nak muntahkan semua. Rasa diri ni kolot pulak kalau pergi Popular then beli DAIRI..budak-budak pun tak beli dairi dah sekarang. Semua pakat beli novel je..uurghh budak-budak zaman sekarang..

Sebenarnya life aku boleh dikatakan sangat sibuk. Since keje dengan Sime Darby aku jadi orang yang agresif, yang tak sempat nak duduk diam. Di sini mereka sangat strict sehingga aku berjaya menjadi seorang multitasker. (bunyi macam hebat je kan..hihi)

Di sebabkan keje aku yang serious, secara tak lansung membentuk sifat-sifat 'kurang nak bermesra' dalam diri aku. Aku jadi orang yang tak pandai bergurau. Betul aku tak bohong sebab kebanyakan gurauan aku tu kasar sehingga menyinggung orang lain.(uhh aku rasa bersalah bile bende ni jadi okeh)

Tapi jauh dalam hati aku, aku seorang yang penyayang. Takde niat pun nak buat orang menyampah atau kecil hati.Betul aku sayang semua orang yang aku kenal walaupun aku lupe nama dia,rupa dia dan whatsoeverla..aku tetap hargai mereka.

Nak tengok tak rupa aku time serius macam nak makan orang??


.
.
.
.
.
v

ketatkan muke aku..hihi


Time ni aku tengah check sparepart untuk mini traktor. Berkerut-kerut dahi aku nak catit part nombor die yang panjang tu. So kalau sesape kacau aku time ni memang die akan kene makan dengan aku!..After this aku akan masuk store untuk buat semakan sama ada cawangan aku ada tak barang yang di request tu.. Kalau ada kenela aku supply pada customer aku yang terdiri dari estate dan ladang di seluruh Malaysia.

Ok, stop dengan muka serius yang buat orang nak lempang-lempang tu. Check it out pulak muka kat bawah ni.

.
.
.
.
.

mood gile dtg!

Hehe betapa cerianya muka aku!! Rasanya dalam sebulan ade la sekali dua aku akan jadi hyper mcm ni..Terutama time lepas tutup buku dan time gaji masuk..hahaha..Ini barula sikap sebenar aku..tengok je la gambar tu. Malas aku nak explain banyak-banyak lah.

Inila serba sedikit tentang diri aku. Akan ada lagi kisah-kisah yang aku nak cerita lepas ni. So besabarla wahai blog+dairy= BLORY..hihihi..suka hati aku je kan..Orait cik Blory..sampai ketemu lagi..bye!

No comments:

Post a Comment