Wednesday 19 September 2012

Tanpa title


Assalamualaikum..#senyum-senyum ^^


haha..ngadekan aku nak letak gambar jugak..

 Akhirnya...aku dah kembali ke dunia blog.Ya Allah,lamenye aku tak jenguk blog aku ni. Kesian dianak tiri kan. Ikut kan hati aku mahu je aku tutup terus blog ni, hidup segan mati tak nak plak..hehe..tapi aku sayangla...

Last entry aku adalah pada bulan Disember. Saat-saat terakhir aku single..ececeh..So diam tak diam, pejam tak celik-celik..eh?..hehe. Dah masuk 6 bulan aku bergelar tunangan kepada En IFS.. Alhamdulillah <3<3..

Ini adalah entry pertama yang aku taip menggunakan aplikasi Blogaway. Sebenarnye aku memang tercari-cari aplikasi untuk blogger yang simple dan yang tak pandai dalam bab time management ni (statement ni merujuk pada diri aku..ahaks).

So lepas buat survey. Aku berjaya men'download' dua aplikasi untuk blog. Hebatkan aku hikhik.. Anyway, aku anggap ni entry comeback aku,  dengan adanya Blogaway ni hope lepas ni aku lebih rajin lagi untuk menulis.. Till then..c ya..*hugsnkisses*



No comments:

Post a Comment