Sunday 4 December 2011

Silent!!

Assalamualaikum...haiii...


ssshhhhh.....

Lamenye aku tak jenguk blog ni...rindu leww~~hahaha..gedikk!!..ok ok..tengok tajuk entry and pic aku je da tau...SILENT=SENYAP=DIAM...

Orang-orang berkata..orang tau,bukan aku...berdiam itu lebih baik...tp bagi aku diam ni kadang-kadang semakin merumitkan..betul tak?..yela,kita  tak tau ape dalam fikiran,hati,jantung ,limpa dan yang seangkatan dengannya...kan lebih baik kita saling meluahkan dan berinteraksi antara satu sama lain...

So,segala masalah terurai dan dapat diselesaikan dengan jayanya..hehehe..yek yek je aku ni kan...okla,aku mengada-ngada je start entry aku dengan mukadimah why so serius??...niat sebenar adalah di perenggan kat bawah nie...hikhikhik panggg!!! [kan da kene pelempang]....

Ok ok...nak start la ni...lately aku memang bizi...macam-macam bende aku kene buat...semua itu adalah disebabkan...jeng jeng jeng.....alhamdulillah,aku dah maju setapak dalam kehidupan aku....dengan ini di umumkan aku bakal menjadi tunangan orang dalam tempoh kurang dari sebulan...woohooooo!!...^^ clap clap...

Setakat ni persiapan berjalan lancar...berkat bantuan mak,abah dan adik beradik dan juga bakal tunang...ececehh..bakal tunang kau..hahaha...eksaited-mak~..hihihi..sungguh aku bahagia skrang...aku tak bohong...

Sejujurnya aku sangat menantikan saat ini setelah beberapa kali kecundang dalam episode sedih....aku rase berbaloi dengan semua kepedihan dan kesakitan yang telah mematangkan aku sehingga aku rase betol-betol bersedia untuk memikul tanggungjawab....[ok perenggan ini agak poyo]....

Hahahaha..tibe-tibe aku rase takde kaitan dengan tajuk aku kat atas...aku da cakap...kalau aku wat entry pnjang-panjang memang kelautla jawabnye...-_-
Takpelah,just nak share what i feel now...aku bersyukur padaMu.....aku mendiamkan diri bukan aku kosong tapi sedang melalui satu fasa baru dalam hidup aku....

Aku mengharapkan doa-doa kalian~~peace yaww ^^V


No comments:

Post a Comment